Jan Tore takker for seg, for denne gang

Jan Tore leda Gutter 16 for siste gang, før avreise til Dubai. Tusen takk for en god jobb og en god sesong!

Fredag 7. oktober ledet Jan Tore Fjørtoft Gutter 16 laget sitt til nok en seier, denne gangen vant gutta 1-0 mot Hessa/SIF og ligger nå på 2. plass etter 4 seire, 2 uavgjort og kun 1 tap denne høstsesongen. Laget har hatt en særs positiv utvikling under Jan Tores ledelse og det var med vemod gutta i går tok farvel med den populære treneren sin, allerede mandag setter JT seg på flyet til Dubai for å utforske noe mer eksotiske eventyr sammen med kona Lise.

Gutter 16 og en samlet foreldregruppe takker for en flott sesong med positiv utvikling, kjekke opplevelser og mange særs spennende kamper.

Vi ønsker Jan Tore og Lise alt det beste i Dubai!

Bilder av blomster overrekking i forkant av kampen fredag kveld.