Brattvåg tar i mot Skeid, søndag 1630.

Søndag tar vi i mot serieleder Skeid, til 9. runde i PostNord-ligaen.

Ei gammal storheit gjestar stadion søndag, laget som har vore både seriemester og Noregsmester i fotball, no er dei nede i ein bølgedal, men årets serieopning vise at dei har noko på gang i Osloklubben. Tom Nordlie sitt mannskap har til gode å tape i årets serie, men har heller ikkje vunne enda på bortebane, og står med fire uavgjort kampar på bortebane.

Brattvåg på si side har hatt ei tøff periode etter cupkampen mot Rosenborg, men viste i andre omgang mot Arendal sist at vi er på veg tilbake i god gammal form. Så vi må ha tru på at vi skal kome tilbake i god gammal form. Spelarane trenar godt og har vist siste vekene at forma er på veg tilbake.

Søndag får vi bevise at vi har det som krevjast for å vere med å kjempe i PostNord-ligaen.

Kl. 1900 tar damelaget i mot HaNo til lokaloppgjer.

Vel møtt til kamp!