Damelaget med treningsweekend i Trondheim

Damelaget var førre helg på treningsweekend i Trondheim, og rapportane frå Trondheim er at turen var fantastisk og at dette var akkurat det laget trengte.

Lagett trena på Salmarbana ved Lerkendal, der også laget var innkvartert på hotellet som ligg like ved.

I tillegg til trening så fikk laget også tid til curling, litt shopping og ein betre middag ute. Med tilnærma fulltalig tropp så fikk damene gjennomført gode treningsøkter og samtidig bygd opp under det gode miljøet som er i laget.

Dessverre gikk den planlagte treningskampen mot Nidaros ut, då bana på Nardo ikkje lot seg brøyte etter at det kom mykje snø natt til laurdag, noko som sjølvsagt var skuffande for laget, men det vart fort gløymt etter ei strålande helg i Trondheim.