Italiener klar for Brattvåg!

Leonardo Rossi har signert ein avtale med Brattvåg ut 2024.

Vi er stolte av å kunne meddele at angrepsspilleren Leonardo Rossi (20) har signert ein kontrakt med Brattvåg ut sesongen! Rossi kjem til klubben etter å ha trent med oss gjennom tre økter, der han raskt viste sitt enorme potensial. Han blir ein spennande tilvekst til laget vårt, og vi ser fram til å sjå han i aksjon i Brattvåg-drakta.

Rossi har ein imponerande bakgrunn, med landskamper for Italias U15, U16, og U18-landslag. Han har tidlegare spelt i akademia til både Napoli og Milan, der han også deltok i UEFA Youth League for sistnemnte. Erfaringane frå toppklubbar og treningar med verdsstjerner som Zlatan Ibrahimovic gjer han til ein svært interessant spelar for oss.

Vi ønsker Leonardo hjertelig velkommen til Brattvåg og gleder oss til å sjå korleis han kan utvikle seg vidare på laget vårt!