Midtbanegeneralen fortsett i Brattvåg!

Oscar Solnørdal har signert kontrakt ut 2025-sesongen.

Brattvåg Fotball er stolte over å presentere Oscar Solnørdal som vår midtbanegeneral. Oscar, fødd i 2002, er ein talentfull midtbanespelar som allereie har vist verdien sin sidan han kom til klubben 7. mars 2024. Med sin trygghet med ballen og evna til å styre spelet frå midten, har Oscar blitt ei sentral brikke i laget.

Oscar har i år spelt alle dei 16 seriekampane, i tillegg til NM-kampen mot Kristiansund BK. Før han kom til Brattvåg, har Oscar spelt for klubbar som Ålesund, Rosenborg, Herd, og Kongsvinger, med erfaring frå både Eliteserien og OBOS-ligaen. Han har 6 kampar i Eliteserien for Aalesund FK, der han også scora eit mål mot Haugesund i 2022. I tillegg bidrog han til Aalesunds opprykk til Eliteserien i 2021.

Med draktnummer 11 er Oscar ein viktig spelar i vår midtbane, og vi ser fram til å sjå han halde fram med å levere solide prestasjonar i Brattvåg-drakta.